acicastello

Dilluns, 18.5.2015 21:00h

EUPV demana la declaració de l’alcalde de Castelló de la Ribera pel Cas Imelsa. #DipuGate

Dolent Fluix Bo Molt bo Fabulós (7 vots)
carregant Carregant

Salvador Álvarez (PP), per la seua responsabilitat com a diputat d’empreses públiques.

RedactaVeu / València.

La diputada provincial d’Esquerra Unida del País Valencià (i denunciant del cas Imelsa), Rosa Pérez, ha sol·licitat a la Comissió d’Investigació del cas Imelsa que es cite a declarar l’alcalde de Castelló de la Ribera, Salvador Álvarez (PP), per la seua responsabilitat com a diputat provincial d’empreses públiques i, per tant, de l’empresa Imelsa, entre els anys 2007 i 2011.

“Des d’EU-Castelló de la Ribera ens sembla molt greu que, si Álvarez en tenia coneixement, no denunciara les irregularitats que ocorrien a Imelsa mentre ell ocupava el càrrec de diputat provincial d’empreses públiques”, declaren des del col·lectiu local d’EUPV.

A més, insisteixen que “igualment preocupant ens semblaria si al·lega que no estava al corrent del que passava, ja que això donaria a entendre que no s’assabentava de res del que passava en l’empresa de la qual era responsable.”

Finalment, el text conclou assegurant que “en Esquerra Unida no pararem fins saber tota la veritat i que es depuren les responsabilitats que calguen.”

Notícies relacionades

18.05.2015. Caturla (PP) dimiteix com a vicepresident segon de la Diputació de València

14.05.2015. ‘He deixat 5.000 euros per al partit perquè Alfonso ho vol així’. #Dipugate

Lectures 4358 lectures   comentari 16 comentaris   Enviar article Envia
  • Technorati
  • Delicious
  • Google

26 de maig 22.19h

#15 PER A VICENTE:
EL ASNO LO SERAS TU, CREC QUE PORTES UNA MENJADA DE COCO IMPRESIONANT O ERES TAN SOCA QUE NO T'ENTERES. 1º PASSA PER MA MEUA AUTO-ESCOLA I JO T'E HO EXPLICARE, JA FA ANYS QUE AIXO DEL CINC METRES HO VAREN RETIRAR DE LA LLEI DE SEGURETAT VIAL I ARA NO EXISTEIX. COMUNICAR-TE QUE EL TEU AMO CONTINUA ENTRANT A LA COTXERA DE SA CASA SENSE TINDRE CAP GUAL I EN COMPTER DE DONAR EIXEMPLE, ESTA ROBANT AL POBLE JA QUE LA TAXA ES PAGA PEL DETERIORAMENT DE LA VORERA I POSTERIOR REPARACI... Llegeix més

Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1

25 de maig 21.33h

Si no fueras tan asno, antes de hablar habrias mirado donde se encuentra la puerta de la cochera y cuantas esquinas hay pintadas de amarillo. Y recuerda que no se puede estacionar un vehiculo a menos de 5 met... Llegeix més

Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1

20 de maig 18.03h

I erre que erre. Ja estem amb l'argument de l'anticatalanisme. No te pareix que al segle XXI es vergonyos esta manera d'embrutar la politica ? Eixa afirmacio tan cutre com lianta, ja deurues d'haver-la superat. Perque no parles del programa incumplit a la llegislatura que acaba ara ? On estan els llocs de treball on Alfonso Rus va enganyar als joves de Castelló i que per això votaren PP. Jugar amb la desesperacio de la falta de feina dels joves del teu poble, es molt vergonyos. Mentir i liar ... Llegeix més

Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0

19 de maig 20.16h

A UN CIUDATÀ MES.- EM CAU LA CARA DE VERGONYA DE VEURER COM DEFENSEU AL VOSTRE SALVADOR, EIXE QUE DONA EIXEMPLE PUJANT ELS GUALS I ELL PINTANT-SE LA VORERA DE GROC PER A QUE NINGÚ ESTACIONE DAVANT SA CASA TOT PERT A NO PAGAR LA TAXA I COL.LOCAR-SE EL GUAL CORRESPONENT... QUIN CARA DURA. I.. QUE HA FET ELL PEL POBLE?, APART D'ABANDONAR ELS LLAURADORS " HA SUPRIMIT ELS COHETS PER AL GRANIS, NO DEFENSA EN RES LES SUBVENCIONS I ENCARA ES CONSIDERA EL IDOL D'AQUEST POBLE? QUE PASSE PER SENYERA QUE... Llegeix més

Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1

19 de maig 19.26h

#3 Sense dubte: estàs intoxicat. Jo de tu m'ho faria veure. A no ser que sigues masoquista.

Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1

19 de maig 18.04h

#9 no defenc a lladres, ni a delincuents, defenc a persones que treballen per a TOTS els ciutadans, Cones personalment a Salva i te les mans molt mes netes del que a vosaltres vos agradaria, no trac res a cambi, tin-ho clar.
Vergonya deurieu tindre vosaltres, que sou Valencians, i dieu paisos catalans,aixo si que es vergonyos i detestable.i lo unic trist que hi ha es la vostra manera de fer politica.

Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 6

19 de maig 18.04h

Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 3

19 de maig 15.16h

A eixe "ciutada mes" sols dir-li que deuria de caure-li la cara de vergonya pels comentaris que esta fent. Ni mes ni menys que protegint a lladres i mentiders com a programa electoral. Però em sembla que eres dels beneficiats dels saquejos del PP i a tu la societat valenciana t'importa molt per a que treballen i vos entreguen robats el producte del seu treball. Vergonya has de tindre de defensar el que esta fent el PP.
Vergonya. I trist molt trist !!

Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1

19 de maig 14.08h

#4 A El REBELD: Dictatorial? fem politica per a tots, no sols per a la guent com vosaltres sino per a tots els ciutadans, vosaltres sou els dictadors, que menyspreeu a els votants daltres ideologies, yi a la gent que no parla la vostra llengua, aixo es ser un dictador.
En cuant a lo de cagats per les eleccions... uas endevinat, estem cagats de vore que sinventareu com a represaria cuan torneu a pedre les eleccions, que pretengueu guanyar a base de mentides i acusacions sense proves.

Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 5

19 de maig 14.08h

Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 5

5 -10 -20 -tots
2 >

Comenta

El comentari s'ha enviat correctament

Previsualitza

La direcció de acicastello es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
Signi amb el seu nom i no suplanti identitats. La IP dels usuaris queda registrada.

l'Oratge

Publicitat