Dilluns 21 d'Abril del 2014 - 09:08 0
usuari:
contrasenya:  

VicentPuigNoucelles

El pacte de les Esquerres a Castelló es possible


Durant aquest cap de setmana passat s'han tingut extenses reunions i la conclusió és que els Consells Locals d'EU, PSVP i GCiE han mostrat la seua conformitat al pacte d'esquerres i ho ha fet de manera unànime: tant el partits polítics com l'agrupació d'electors han votat a favor.

 

Tots els portaveus han mostrat la seua satisfacció per l'elevat grau d'acceptació de l'acord i per "la unitat interna" aconseguida, i ha subratllat que per a les Esquerres, estar tots junts en el govern de Castelló com el que es constituirà si guanya la llista conjunta, "és l'únic lloc possible".

 

A porta tancada, han dit que el pacte era precís, sense ell hauria tret profit el Partit Popular, però pitjor parat avera segut el poble de Castelló.

 


 

Per a tindre tota la informació i les declaracions dels portaveus piqueu ací

 

pacte-6

 


72
comentaris
INSERTA EL TEU

Dades de publicació

Data : 28-12-2009
Editor: postmaster
Autor: VPN
Font: n/a
Remitent: VPN

#1

¿Com sabeu queel partit popular gobernaria tan malament si ho ha fet? ¿Parleu per no callar o es no no sabeu altra canço?

1

cal llegir tota la informació?

Observador el Dilluns 28 de Desembre del 2009
253.172 el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#2

Fe de erratas
¿Com sabeu queel partit popular gobernaria tan malament si MAI ho ha fet? ¿Parleu per no callar o es no no sabeu altra canço?

253.172 el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#3

Sols fa falta vore com governa on si que ho fá. La definició perfecta no se pot donar en la web per ser extremadament escatològica.

Per si això fora poc, els líders estan a la vista. Amb eixa gent no se pot anar ni de torrá de inutils que son.

255.252 el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#4

La dreta es la única que pot acabar en el actual dèficit de l'ajuntament. Com a model teniu el ajuntament de Navajas, on governen ja fa dues legislatures i sols deuen 3600 euros per habitant, lo que no es rés comparant-los en els 230 de Castelló.

Si governen uns anys, faran com a la Generalitat, que ja deu tot el presupost del 2010 i quasi el 20% del de 2011.

Això si, amiguitos del alma no ne faltarán mai. Com ja tenim circuit de formula 1 a València, el faran ... llegir mes

217.152 el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#5

desde aci vullc donar les graçies tant a E.U. com a P.S.O.E. i G.C.I.E per l'esforç que han fet tots per poder deixar les question personals i poder aplegar ha un acord per les properes eleccions.
ja ens direu quina sera la llista.
molt be, i en davant

205.98 el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#6

Como siempre, la gente hablando sin informarse primero.

14719 el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#7

Algú sap algo de l'helicòpter que a caigut entre Castelló i Alberic?

Jonatan el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#8

Felicitar a Vicent Puig Noucelles, la vinyeta es molt bé, continua fent historietes.

Facil el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#9

El déficit del Estado hasta noviembre se elevó a 71.524 millones de euros, el 6,79 por ciento del PIB, y más de cinco veces más que los 13.967 millones registrado en el mismo periodo de 2008, según informó este lunes el secretario de Estado de Hacienda, Carlos Ocaña.

polux el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#10

Per què no em poseu el que vull dir?.
Signat: Inocencio Sánchez.

45.187 Per què? el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#11

per a les Esquerres, estar tots junts en el govern de Castelló com el que es constituirà si guanya la llista conjunta, "és l'únic lloc possible".

Aunque este párrafo se sustrae de una “broma”, por ser el día que es, si que parece que refleje el sentir de una parte importante de la izquierda. El hecho es que se vé venir a un alcalde del PP. No se si se lo merece por méritos propios o casi seguro que le venga “caido del cielo”.
Lo cierto, es que toda la izquierda, sobre ... llegir mes

No importa el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#12



Xe, collons açò diguemo demà que hui es riuran.

Mariano el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#13

El 2011 guanyarà l'esquerra a Castelló.
Temps al temps!

45.187 2011 el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#14

Si Alfred no tira de l'esquerra local el teniu clar, PSOE,i els altres

1

Estic totalment en tu, una xic en tant de talant, transparència i participatiu, sols ell poc liderar l'esquerra.

terre endins el Dimarts 29 de Desembre del 2009
13.205 el Dilluns 28 de Desembre del 2009

#15

Llista conjunta? Fantasejar és gratis. El PSOE mai, mai en tota la seua història, a cap lloc de l'Estat i en cap convocàtoria ha anat en coalició o ha renunciat a presentar-se amb les seues sigles. És una llei sagrada no escrita. Si trenquen la tradició a Castelló, a ben segur seran expulsats i d'altres afiliats es presentaran com a PSPV-PSOE.
Il·lusos.

68.193 el Dimarts 29 de Desembre del 2009

#16

El PSOE ja s'ho farà com ho crega oportú!

45.187 Futur el Dimarts 29 de Desembre del 2009

#17

Sebastian, en resposta al teu comentari:

"Qui te fam somnía rotllos"

Feliç any 20010 a tots i a totes.

Sacsacollons el Dimecres 30 de Desembre del 2009
firma: Sacsacollons

#18

I qui té "rotllos" sempre está enfambrat.

249.74 el Dijous 31 de Desembre del 2009

#19

Hombre Sacsacollons ya has vuelto de las a-ventura-s por esas tierras perdidas. Muy bueno tu artículo del sacsacollons. De hecho he probado ha hacer el guiso y aunque sencillo, bueno.

Te deseo que el próximo año y los que vengan sean inmejorables.

No importa el Dijous 31 de Desembre del 2009

#20

A No importa. Sé qui eres i pel que veig als teus comentaris eres dels més dialogants del PP.
En Política 5+1 poden ser 7, i el que està ben clar és que 7 són més que 6.
Elemental, querido Watson, ens diria S.Holmes!
Bon Any!

166.182 Matemàtiques 2011 el Dijous 31 de Desembre del 2009

#21

Yo no se qui eres tu, peró també el desitje "bon any"

No importa al dels nombres el Dijous 31 de Desembre del 2009

#22

El pressupost de l’ajuntament de Castelló de la Ribera per a l’any 2008 prevé unes despeses de 6.603.690,00?, que dividit entre 7666 habitants ( cens 2009 ), dóna una despesa de 861,43? per persona.

El pressupost s’ha mantingut igual pel que fa al de l’any 2007. Les despeses de personal no han variat pel que fa a l’any 2007.

De mitjana en els ajuntaments d'Espanya (2007 ) es dedica un 27,66% a despeses de personal, en l’ajuntament de Castelló de la Ribera es de ... llegir mes

Rabosí el Dijous 31 de Desembre del 2009

#23

Desitge a tots una entrada féliz al any 2010
i un millor transcurs (d'aquest any )
Molta salut a tots i FÉLIZ ANY NOU 2010

Mati Escribà el Dijous 31 de Desembre del 2009

#24

RABOSI
" El pressupost s’ha mantingut igual pel que fa al de l’any 2007. Les despeses de personal no han variat pel que fa a l’any 2007."

¿Y el aumento de sueldo del alcalde de donde sale, si no ha sufrido aumento esta partida.? Que líos esperemos que algún día sepamos con claridad las cuentas.


Hay que rata. el Dissabte 2 de Gener del 2010

#25

Clar que fa falta personal, que no heu vist estos dies de festa a un policia només per a tot el poble menys conya.

Michigan el Dissabte 2 de Gener del 2010

#26

A la Rata
Qui ha dit que el sou se'l aumentat ? d'on traus eixa informació / difamació ?

95.214 el Dissabte 2 de Gener del 2010

#27

A partir d'ara escriure amb nom i cognoms i sense amagar-me. I ho faré quan ho crega convenient i a qui ho crega convenient. Respectaré les persones però no les idees on veja mala intenció o s'intente ferir sensibilitats o la dignitat que crec que tenim com a persones humanes.
Qui em coneix sap que em vull i m'exigisc.sincer i sencer -almenys ho intente- del tot.
Vegent alguns comentaris, pense que ens pot més la visceralitat i certes manies que tenim envers algunes ... llegir mes

166.182 Rafael Estrada Puertos el Dissabte 2 de Gener del 2010

#28

Al Sr. Estrada.
Es un placer oirle aún desde la discrepancia. Le felicito por su decisión de dejar de ser anónimo, al igual que otros desean continuar siéndolo (al menos para algunos) y también han de ser felicitados.
Buen año, o mejor.

No importa. el Diumenge 3 de Gener del 2010

#29

Sr. Estrada:

Cómo valora usted la gestión de la actual Regidoria de Cultura? Qué haría usted para mejorarla?

Al Sr. Estrada el Diumenge 3 de Gener del 2010

#30

No tardaran mucho en dejar opinar solo a los registrados. La cosa se les va de las manos y cortaran la opiniones adversas, ya que se quedan siempre sin argumentos logicos.

1

Una de les editorials d'acicastello Nosaltres som partidaris de la màxima lliure expressió a través de la nostra publicació cívica de participació i no exigim la identificació dels qui voleu participar, perquè encara pensem que l’important són els missatges que es poden escriure i no qui els escriu. El que no estem disposats a consentir és que una minoria interessada d’internautes, facen un mal ús d’aquesta llibertat per fotre la web i la resta de persones que col·laboren i participen cada dia. No consentirem que ningú ens aparte dels continguts explícits de la publicació ni que ens impedisca tractar i denunciar, quan calga, els temes locals importants que ens afecten a tots, els quals volem contribuir a millorar perquè aquest és el màxim interés d’acicastello. Gràcies a tots/es aquells/es que ens heu fet arribar el vostre suport.

Observador el Diumenge 3 de Gener del 2010
polux el Diumenge 3 de Gener del 2010

#31

1.- A No importa, gràcies per les seues paraules i desitjos.
2.- Al Sr. Estrada ¿...?. Per respecte, tot i que tinc la sensació de parlar amb un espectre li respondré sobre la gestió actual, des d'una perspectiva molt, molt personal:
Cadascú és el que fa, i amb el que fa traça un estil, i per això el valoren. No vull entrar en comparacions ni és el meu estil.
Jo vaig ser 8 anys regidor de cultura ( 1991-1999 ), i el que férem ho férem respectant un programa, escoltant l ... llegir mes

166.182 Rafael Estrada el Diumenge 3 de Gener del 2010

#32

Un avís per a navegants: jo no sóc el consultori de la Sra. Francis ni Don Bernardo.

166.182 Rafael Estrada el Diumenge 3 de Gener del 2010

#33

Quiza la pregunta debería haber sido ¿como valoraría la actual regidoría de cultura si el ayuntamiento no estuviera gobernado por E.U.?

166.226 el Diumenge 3 de Gener del 2010

#34

Que es podria fer millor, però com he dit abans tot depén del triangle: idees, persones i diners per portar-ho endavant.
Potser, i no és cap excusa, el present no sigua el millor, i ho dic per la qüestió econòmica i també per la crisi de valors que patim a nivell general.
També convendria matisar que significa cultura.
Per a mi és l'ànima d'un poble: la llengua, el folclore, l'alegria popular en totes les seues manifestacions, allò arrelat al grup humà que for ... llegir mes

166.182 A 166.226, de Estrada el Diumenge 3 de Gener del 2010

#35

Un afegit, per si de cas us aprofita:
Cultura vol dir cultiu, conreu, i significa la suma de cultius o conreus, materials i espirituals, realitzats per l'home i pels pobles al llarg de la història..... i no existeix "la cultura", sinó "les cultures".
Bon dia i sort!

166.182 Rafael Estrada el Dilluns 4 de Gener del 2010

#36

Estrada jo no veig estos comentaris en la pagina igual no parlem de la mateixa. Un altre amb el victimisme d'Alfred.

3.218 el Dilluns 4 de Gener del 2010

#37

Cultura es todo comportamiento o habilidad no transmitido geneticamente, sino adquirido a traves de la observacion y el aprendizaje.
La cultura es el conjunto de todas las formas, los modelos o los patrones, explícitos o implícitos, a través de los cuales una sociedad regula el comportamiento de las personas que la conforman. Como tal incluye costumbres, prácticas, códigos, normas y reglas de la manera de ser, vestimenta, religión, rituales, normas de comportamiento y sistemas de creencia ... llegir mes

polux el Dilluns 4 de Gener del 2010

#38

Observador el Diumenge 3 de Gener del 2010

¿Ha "observado" usted como finaliza S.O.S. Per un ésser? ¿Y que hay de los comentarios"baneados"?
¿Libertad de expesion? Segun quien se exprese y segun se opine. Es lo que yo "observo".

1

Sols cal llegir un poc mes avall d'on escrius: El codi de verificació, es precís, per tal de diferenciar entre els usuaris de la web i els sistemes automatitzats d'inserció de comentaris (o spam), per a més informació sobre aquest tema us recomanem visitar el següent enllaç: http://ca.wikipedia.org/wiki/Captcha Us assabentem que des del moment en que entreu a fer comentaris al web s'hi ha identificat l'IP de la vostra connexió a internet i aquesta quedarà registrada junt amb el vostre comentari. Suggeriments importants per a comentar les noticies. Procureu no eixir-vos del tema de la notícia, llegiu els comentaris dels altres usuaris abans de publicar els vostres, sigueu clars amb el que voleu dir, els comentaris provocadors, fora de tema, il·legals o ofensius seran eliminats. Sigueu respectuosos amb els comentaris. No alimenteu al troll. Com qualsevol altra publicació, les opinions i manifestacions contingudes en les notícies, articles i comentaris publicats al web són responsabilitat dels seus autors. L'equip de redacció d'acicastello no comparteix necessàriament tot allò que es publica al web.

Observador el Dilluns 4 de Gener del 2010
polux el Dilluns 4 de Gener del 2010

#39

Per a mi va tot plegat, i crec que ara mateix el que cal evitar és el victimisme i l'autocompasió i treballar amb l'esperança que es pot tirar endavant i millorar la convivència entre els ciutadans.
Pense que els qui tenen algun poder l'han d'exercir d'una forma responsable, per tal que els seus interessos particulars no posen mai en perill la construcció d'una societat realment democràtica i plural, on tothom siga respectat, escoltat i valorat. i les admin ... llegir mes

126.253 CULTURA I AJUNTAMEN el Dilluns 4 de Gener del 2010

#40

Havia oblidat posar el nom: Sóc Rafael Estrada. Gràcies.

126.253 El nom el Dilluns 4 de Gener del 2010

#41

Estrada, com podeu consentir tindre un líder com l'actual amb tanta gent valida que hi ha en el teu grup. Una salutació i que seguisques com heres, ¿Recordes? " BONA NIT CASTELLÓ."

Mari el Dilluns 4 de Gener del 2010

#42

¿Que tiene que ver el spam com lo que yo digo? En S.O.S. Per un ésser hay que estar registrado para poder insertar un comentario.

-els comentaris provocadors, fora de tema, il·legals o ofensius seran eliminats.-
Será según quien los haga, y a las pruebas me remito.
No siga por el camino del embuste y la respuesta difuminada, que se nota claramente la falta de imparcialidad de los responsables de la pagina.

1

Volen que mirem cap a un altre costat! L’ús de la desinformació de la gent per tractar temes que afecten l’estima per les qüestions d’identitat cultural i lingüística, ha estat, de sempre, una de les fórmules perverses més utilitzades per enfrontar els valencians entre nosaltres, amb l’objectiu de desviar l’atenció dels vertaders problemes que ens han afectat i ens afecten. Tots sabem com són utilitzades aquestes campanyes sobre la senyera, l’himne, el nom de la llengua o el nom del país, regne o comunitat, cada vegada que es convoquen eleccions. Valoren tan poc la nostra capacitat mental que, fins i tot, s’inventen i ens alerten contra robatoris ridículs que van des de la paella valenciana als nostres escriptors clàssics més il·lustres. Des d’acicastelló hem denunciat i volem continuar denunciant l’ús d’aquest tipus de campanyes interessades, centrades, exclusivament i única, en la creació de falses polèmiques que ens porten a enfrontaments estèrils, alhora que impedeixen la unió d’esforços i energies en autèntics projectes de progrés. Des de fa un temps assistim en la nostra pàgina a un rebrot d’aquesta vella i inútil polèmica que sols contribueix a crear un clima de confusió sense aportar res a la millora de la societat. Observem que el creador o creadors d’aquesta polèmica en acicastelló, no tenen el mínim d’educació i respecte, ni pel poble valencià, ni per la cultura, ni pels internautes. Ells, no són capaços d’argumentar amb raonaments. Es dediquen a copiar i apegar textos, d’ací i d’allà, sense acreditar les fonts de procedència. Són escrits mutilats, sense base cultural i científica, amb l’únic objectiu de provocar l’enfrontament i, així, donar una imatge negativa de la pàgina. Pretenen desviar l’atenció, volen que mirem cap a un altre costat. Però en cada entrada, només aconsegueixen exhibir pobresa intel·lectual, insuficiència ètica i mediocritat democràtica. Fins i tot, arriben a usar l’insult com una prova més de la seua violència i agressivitat verbal. Des d’acicastelló tenim clar quins són els nostres objectius i el nostre projecte. Volem treballar per millorar el nostre poble i la qualitat de vida dels castelloners. Volem centrar l’atenció en els grans problemes de Castelló, en les seues velles mancances, però també en els problemes que ens afecten dia a dia i fan millor o pitjor la feina de viure. Sabem que la pàgina els molesta, que la informació que no controlen no els agrada, però nosaltres som conscients que sense una ciutadania més conscienciada i activa,serà difícil una millora real de la societat. Nosaltres, malgrat els atacs i els insults, fidels al nostre projecte, continuarem mirant de forma crítica per intentar solucionar els problemes.

Observador el Dilluns 4 de Gener del 2010

2

Disculpa, no sabia que eres, de haver sabut abans no t'avera contestat. De nou disculpam i el demane perdo. gràcies i bon any

Observador el Dilluns 4 de Gener del 2010
polux el Dilluns 4 de Gener del 2010

#43

A Polux, i a altres anònims,una pregunta: Quins motius teniu per a no signar allò que escriviu? Si sabem com hem de fer-ho, i això ho explica bé l'observador- no puc comprendre el per què hem d'amagar-nos darrere d'un nom anònim.
L'important, és ben clar, és allò que es diu i no qui ho diu, però ja que exigim transparència, comencem per nosaltres mateixos.
Jo, fins al 31 de desembre, vaig fer algun comentari des de l'anonimat, eixint al pas de comentaris ... llegir mes

126.253 R.Estrada el Dimarts 5 de Gener del 2010

#44

Mari en poden ser moltes o algú disfressat al darrere. De totes maneres, gràcies pels elogis que ens fas.
Al gra: ara mateix, Alfred és el nostre cap de llista i l'alcalde de Castelló. En el futur, tant si és Alfred com si és un altra persona el que encapçale la llista d'E.Unida, ja ho comunicarem.
Bon dia, Castelló!

126.253 A Mari, de R.Estrada el Dimarts 5 de Gener del 2010

#45

Els del P.P. estan resant perquè Alfred es presente novament.

235.217 el Dimarts 5 de Gener del 2010

#46

Rafa, jo si que entenc l'anonimat i sols el relataré un exemple que l'altre dia un xicot de castelló en dia, jo l'animava a que escrivi-ra en la pagina i que parlara sobre problemes de castelló que ell estava ben assabentat, i en va contestar que ell heu faria peró tenia por (o precaució) a que ja no el llogarem mes en l'ajuntament, el seus recursos eren els que eren i necessitava treballar. Jo el vaig comprendre en seguida ja que també e patit (estas en mi o contra mi) ací p ... llegir mes

Joan el Dimarts 5 de Gener del 2010

#47

Rafa una persona que diuen pot liderar la llista de I.U. No pot ser desconeixedora de les aberracions que en tema de personal es troba este ajuntament, una altra cosa és que et faces el despistat.

106.138 el Dimecres 6 de Gener del 2010

#48

No sols Rafa la resta de I.U també són culpables amb el seu Silenci

Josep el Dimecres 6 de Gener del 2010

#49

Ni em faig el despistat ni em sent culpable de res.
Pense que per a poder opinar amb arguments sòlids sobre certes qüestions necessite/-m més informació i més proves fidedignes.
Crec que si algú té problemes laborals a la seua empresa, disposa de representants sindicals per a obrir camins de diàleg i intentar donar-los solució. Almenys on jo treballe ho fem així.

17.7 R.Estrada el Dimecres 6 de Gener del 2010

#50

Crec que si algú té problemes laborals a la seua empresa, disposa de representants sindicals per a obrir camins de diàleg i intentar donar-los solució.

Por favor, no nos hagas reir, los sindicatos estan mas vendidos que el piponazo, mientras cobren de los presupuestos estatales no moveran un dedo para ayudar al currrito.
Deberian depender de las cuotas de los afiliados "voluntariamente". Mientras tanto, seguiran ordenes de quien les paga. O sea, que son unos vendidos corrup ... llegir mes

polux el Dimecres 6 de Gener del 2010

#51

Estrada tu parles de dialogar en este alcalde, una persona que és incapaç de consensuar els pressupostos amb la resta política durant anys, com ha de ser dialogant amb els sindicats.
Pense que per a tindre informació primer s'ha de demanar, lo demes són escuses.

169.26 el Dimecres 6 de Gener del 2010

#52

Conozco a una trabajadora del ayuntamiento que ha pedido a los Reyes Magos no caer en las manos de “ LA BELLA Y LA BESTIA “

Ojala se cumpla tu deseo Suerte Amiga.

Anonimo el Dimecres 6 de Gener del 2010

#53

Comentari

17.7 R.Estrada el Dimecres 6 de Gener del 2010

#54

Què heu fet amb el que he escrit?

17.7 R.Estrada el Dimecres 6 de Gener del 2010

#55

La unitat passa per la dreta i per l'esquerra, este ajuntament és ingovernable, sense pressupostos sense projectes, sense diners, any i mig és molt de temps despres de veure els resultats d'este alcalde en el que porta de legislatura,
Si tots els grups polítics són conscients de la incompetència per a governar hui en dia este poble, a què s'esta esperant per a donar una solució entre tots, lamentar-se només no servix de res.

ieeee del oli el Divendres 8 de Gener del 2010

#56

Este gobierno esta haciendo todo lo que decían haría el PP si le votábamos, nos han engañado vilmente.

219.40 el Dissabte 9 de Gener del 2010

#57

A Polux i a altres comentaris, crec que no podem generalitzar sobre els sindicats i el seu paper. Jo conec representants sindicals molt competents i honrats que treballen , i molt, al servei dels treballadors.
Pense, també, que quan dues persones, grups, etc...no s'entenen és responsabilitat de les dues parts, no d'una només.
Crec que hem d'anar assumint i interioritzant els valors cívics com a ciutadans, les bones maneres públiques i els bons costums, i tractar els ... llegir mes

15.144R.Estrada el Dissabte 9 de Gener del 2010

#58

Jo també conec representants sindicals molt Competents i honrats que estan Discriminats amb la resta de treballadors, i també conec altres representants que estan molt calladets i molt ben pagats, i l'exemple ho tenim en el nostre ajuntament. Per això jo també estic d'acord amb tu no es pot generalitzar



168.165 el Dissabte 9 de Gener del 2010

#59

Si no t'importa vullguera saber quins sindicalistes ben pagats hi han a l'ajuntament

95.214 el Diumenge 10 de Gener del 2010

#60

¿ Y si no t'importa vullguera saber si a un sindicalista de l'ajuntament li han pujat 1000€ al mes.?

51.69 el Diumenge 10 de Gener del 2010

#61

Li han putjat 1000 euros a un sindicalista del ajuntament ? Podríes contarmeu, jo no ho sé , i deuría saber-ho no ?.Gracies .Salut

Mati Escriba el Diumenge 10 de Gener del 2010

#62

Mati podries preguntar-ho tu que tindràs linea directa amb l'alcalde i eixiríem de dubtes

73.84 el Diumenge 10 de Gener del 2010

#63

Que una persona puga tindre problemes i es refugie en l'anonimat puc entre-ho, però que tots els anònims tinguen problemes ¿...?
Si volem transparència hem de ser transparents i dir les coses pel seu nom i responsabilitzar-nos del que diem. Demostrar maduresa i no anar amagant-nos i excusant-nos com fan els xiquets, crec.
Que públicament ens compromet la vida, doncs bé, així crec que ha de ser.
Castelló serà allò que cadascú amb la seua aportació positiva cree. Només ca ... llegir mes

1

Per conforme parles deduïsc que tu tets problemes també per haver utilitzat el anonimat. Crec que la realitat és que molesta que isca a llum certes coses D'acord amb tu tots som necessaris inclosos els anònims

Tartana el Diumenge 10 de Gener del 2010
191.139 R.Estrada el Diumenge 10 de Gener del 2010

#64

Rafa, te dic el mateix que moltes vegades li he dit a Mati:

Feu lo possible per no poar aigüa amb un garbell, que es lo mateix que discutir determinats temes en determinada gent.

No te poses al seu nivell i deixa-los que bramen al desert, no els dones corda, que no ho mereixen.

Sacsacollons el Diumenge 10 de Gener del 2010
firma: Sacsacollons

#65

A Sacsacollons, el que dius ja ho he observat des de fa temps, però com bé saps, a mi m'agrada dialogar amb arguments i, d'allò que no sé, procure escoltar per tal d'aprendre.
A Tartana, jo no he tingut mai cap problema. Si durant un temps vaig utilitzar certs anònims va ser per continuar el joc fins que...vaig vore que alguns se'n passaven de la ratlla que podríem dir-ne "mínims ètics" i des d'un llenguatge barroer faltaven a la dignitat de les persones, no ajuda ... llegir mes

191.139 R.Estrada el Dilluns 11 de Gener del 2010



El codi de verificació, es precís, per tal de diferenciar entre els usuaris de la web i els sistemes automatitzats d'inserció de comentaris (o spam), per a més informació sobre aquest tema us recomanem visitar el següent enllaç: http://ca.wikipedia.org/wiki/Captcha

Us assabentem que des del moment en que entreu a fer comentaris al web s'hi ha identificat l'IP de la vostra connexió a internet i aquesta quedarà registrada junt amb el vostre comentari.

Suggeriments importants per a comentar les noticies. Procureu no eixir-vos del tema de la notícia, llegiu els comentaris dels altres usuaris abans de publicar els vostres, sigueu clars amb el que voleu dir, els comentaris provocadors, fora de tema, il·legals o ofensius seran eliminats. Sigueu respectuosos amb els comentaris.

No alimenteu al troll.

Com qualsevol altra publicació, les opinions i manifestacions contingudes en les notícies, articles i comentaris publicats al web són responsabilitat dels seus autors. L'equip de redacció d'acicastello no comparteix necessàriament tot allò que es publica al web.