Dijous 9 de Setembre del 2010 - 07:08 0
usuari:
contrasenya:  

Pere Calp

Comparar sense opinar. Preguntar per aclarir


Exposem i comparem dos fets ocorreguts en aquest mes de març de 2010 en el nostre benvolgut Castelló de la Ribera:
 

1r fet: el 5 de març de 2010 es va celebrar amb èxit de participació i sense cap tipus d'incident, la manifestació cívica per revindicar el NOU SEVERÍ TORRES, LA VARIANT I EL CENTRE DE DIA/RESIDÈNCIA, organitzada per l'Associació Plataforma Cívica Castellonera (PCiC), convocada per EU, GCiE i COMPROMÍS (Bloc-Iniciativa-Verds), i a la qual es van adherir el PSPV-PSOE, CCOO, RESPIR, AFICAS, AMPA Severí Torres, acicastello, BLOC-COMPROMÍS Ribera Alta, Assamblea de Joves Castelló de la Ribera,  Ajuntament de Vva. de Castellón i totes le seues regidories, ASSOC. ALUMNES CMFPA Paz Mínguez, MOTOCLUB de Vva. Castellón, AMPA IES “Vicente Gandia”

 

.

 

2n fet: s'ha repartit per tot el poble el butlletí núm. 4 d'EU, que diu literalment: “Des de principis del mes de febrer de 2010, els partits d'esquerres convoquen una manifestació divendres 5 de març per reclamar la immediata construcció del C.P. “Severí Torres”, del Centre de Dia per als nostres majors i del desviament de la carretera, i es convida a totes les associacions, sindicats i partits polítics locals. També al PP”.

 

Davant d'aquests dos fets ens plantegem els dubtes i preguntes següents:
 

Per quines raons en el butlletí d'EU no es reconeix i omiteix la resta de sigles dels qui van organitzar i convocar (conjuntament amb EU, clar !) la manifestació?
 

Per què no es diu clarament quines entitats també es van adherir a la manifestació?
 

No va ser la PCiC qui va convidar a tots els grups municipals i a totes les entitats locals?
 

On queda en el butlletí visualitzada explícitament amb totes les sigles la “unitat” de les esquerres, front als incompliments del PP provincial i autonòmic?
 

Rectificarà públicament EU casa per casa aquesta “errada” o “falta de rigor”?
 

Les faltes ortogràfiques flagrants del butlletí (exemple: “heu” per “ho”, “mosatros” per “nosaltres”), són un error tipogràfic o s'escriuen amb plena consciència?  En aquest últim cas, si algun dia el PP governara l'Ajuntament i fera escrits en valencià “blaver” ple de faltes ortogràfiques, quin valencià defendrà EU? el normatiu de l'AVL-IEC (Acadèmia Valenciana de la Llengua-Institut d'Estudis Catalans) o el col·loquial amb faltes ortogràfiques?
 

Pere Calp

Castelló de la Ribera, 19 de març de 2010. 

 


12
comentaris
INSERTA EL TEU

Dades de publicació

Data : 19-03-2010
Editor: postmaster
Autor: Pere Calp
Font: n/a
Remitent: PC

#1

No ha quedat gens be EU en el seu butlletí. Ells s'uniren a la convocatòria de la PCIC que va ser la que tingué la iniciativa i se treballà l'acte de principi a fi, i me consta que molt durament, fent-se responsables a delegació del govern i fins i tot del servei d'ordre.

Se ademés que no foren dels que mes facilitats donaren als demés per arribar a un consens en lemes. Be es de veres que no aplegaren al despropòsit del PSOE de adherir-se en lloc de convocar, pero ... llegir mes

217.152 el Dissabte 20 de Març del 2010

#2

Totalment d'acord amb tu.

La pregunta de per qué Salvador no se mogué a fer averiguacions fins que se ve trobà amb una manifestació en marxa, podríem fer a l'ajuntament si es de veres que ja sabien de dies abans les dades que se donaren a la xarrada del PP, per qué no les digueren al pòble.

Malament si per a fer front a mentides i tergiversacions sols tenim mes mentides i tergiversacions.

Me fot molt tenir-vos que dir que molt mal a uns i als altres.

Sacsacollons el Dissabte 20 de Març del 2010
firma: Sacsacollons

#3

Xe calla ja, pesat dels collons.

223.223 el Dissabte 20 de Març del 2010

#4

217.152

Crec que no plantejes les coses com son ! de tota manera em dona el mateix digues el que vulgues dir !
Se perfectament la responsabilitat de cadascú.
I el mes important es que, es faça el que cal,l'asumpte de les medalles ja estàn mes que vistes ( i en forma col-loquial ) el peix ja està quasi tot venut. Bona vesprada

Mati Escribà el Dissabte 20 de Març del 2010

#5

A Mati

Por una vez, y sin que sirva de precedente, estoy totalmentde acuerdo con usted.

matrabec el Dissabte 20 de Març del 2010

#6

4.- al : Mati Escribà el Dissabte 20 de Març del 2010 No Mati ,no. Les coses no son així. En el moviment d'En Pere Calp va passar el mateix. Com va ser un èxit se n'aprofitareu . Com no podíeu dominar-lo el desféreu. El sr Matrabec està d'acord amb tu: Dis-me que vol dir això? Jo t'ho diré: Els extrems es toquen i , de vegades en confonen. El que ha maldat per aconseguir la dreta ho estàs fent tu.

249.192 el Dissabte 20 de Març del 2010

#7

Mati
A estos ni caso. Llegan elecciones y lo unico que pretenden es llenar el saco de votos, como sea y a costa de quien sea; aunque tengan que mentir o difamar. Son tan extremistas que ni siquiera tocan nada que no sea el absurdo. Son los que hablan de etica, de nobleza de espiritu, etc... y ni siquiera saben qué es, ni lo sabrán nunca. No hay mas que escuchar ladrar a sus fieles perros, repitiendo hasta la saciedad frases que no entienden.

matrabec el Dissabte 20 de Març del 2010

#8

a qui coresponga

Cada dia la meu teoria es reforça Noooooo........

Jujuju el Dissabte 20 de Març del 2010

#9

Al 249.192

Després de pen-sar si conteste o no,he cregut convenient el fer-ho

Segons tú, del moviment Pere Calp ens aprofitarem, i com no podíem dominar-lo, el desferem.

Ahí el diré , que ens valores molt !" jà que si teníem eixa capacitat de fer i des-fer,igual a les hores d'ara estaríem "dominant" el tema no ?

Ara en serio , crec que eixa organització va ser creada per à uns objectius concrets,després va deixar d'ex ... llegir mes

Mati Escribà el Diumenge 21 de Març del 2010

#10

a la Sra. Mati li tinc que dir que te una forma d'expresarse sempre molt absoluta i dictatorial i sembla que sempre ta la raó absoluta en tot el que diu, però va de comunista per la vida.

pal el Diumenge 21 de Març del 2010

#11

A la Plataforma Cívica Castellonera: pense que en part teniu raó, caldria haver dit qui va moure els fils i/o organitzar - "a cada señor, su honor-, però també sabeu - i millor que jo- el que hem aportat des d'E.Unida amb treball, temps, diners i mobilització a tot el que hem fet plegats. La gent ha rebut per les cases diversos escrits-entre ells, el vostre- amb nom i cognoms d'aquells que estàvem en l'assumpte: plataforma, grups polítics, associacions, col·lectius, etc..., i cre ... llegir mes

177.96 Rafael Estrada el Diumenge 21 de Març del 2010

#12

Vixca València i els valencinas ¡AMUNT!

237.125 el Diumenge 21 de Març del 2010



El codi de verificació, es precís, per tal de diferenciar entre els usuaris de la web i els sistemes automatitzats d'inserció de comentaris (o spam), per a més informació sobre aquest tema us recomanem visitar el següent enllaç: http://ca.wikipedia.org/wiki/Captcha

Us assabentem que des del moment en que entreu a fer comentaris al web s'hi ha identificat l'IP de la vostra connexió a internet i aquesta quedarà registrada junt amb el vostre comentari.

Suggeriments importants per a comentar les noticies. Procureu no eixir-vos del tema de la notícia, llegiu els comentaris dels altres usuaris abans de publicar els vostres, sigueu clars amb el que voleu dir, els comentaris provocadors, fora de tema, il·legals o ofensius seran eliminats. Sigueu respectuosos amb els comentaris.

No alimenteu al troll.

Com qualsevol altra publicació, les opinions i manifestacions contingudes en les notícies, articles i comentaris publicats al web són responsabilitat dels seus autors. L'equip de redacció d'acicastello no comparteix necessàriament tot allò que es publica al web.